[CCF] Joulukisan loki

Mikko Pöyhönen mikko.poyhonen at pp1.inet.fi
Wed Dec 31 02:58:34 EST 2008

Itse ajoin kisan N1MM- NRAU modessa ja loki oli valmis heti kisan jälkeen.
N1MM:lläkin voi kontestin naputella jälkikäteen.

Exceliinkin on helppo näpytellä ja exportat se sitten asciiksi. Ottaa vaikka
mallia cabrillo rivistä.

Tomi kisan lokitarkastajana antanee lisäohjeita.

>Näppäät ruutupaperista digikameralla kuvan ja lähetät sen? Sama toiminee
>kaikissa kotimaankisoissa joiden kirjanpitoon ei normaalit lokisoftat käy.

LOL.  Näitä on joskus tullut ja täytyy myöntää että en ole ihan sisäistänyt
lähettäjän logiikkaa (ok, säästänyt postikuluissa? ). Onpa josku tullut loki
joka on tehty Excelillä ja printattu papererille! OMG. En suosittele jos
haluaa olla lokintarkastajan kanssa kaveri.. ;D

>Tietenkin jos joku innostuisi tekemään vaikka N1MM:n OH-kisat niin oispa
>jo luksusta...

Niin. Kyllähän se nytkin tukee mutta ei vaan osaa periodeja joten antaa DUPE
varoituksen kun sama asema workitaan uudestaan toisella periodilla. Muuten
workkii UFB. Oletettavasti tuon muuutoksen tekeminen N1MM:n olisi myös
mahdollista; muistelen että Tom N1MM on perusteluilla antanut sourcen
käytöön johon muutoksen voi tehdä itse mikäli osaamista rittää. Onnistunee
helpommin niin, kuin että he tekevät sen puolestamme. Ennenkuin ko.
keskustelun aloittaa pitää kotimaankisojen formaatti sopia niin ettei
jokaiseen tarvitse omaa konfista.

73,

Mikko OH4XX / OG7X