[CCF] [Fwd: Win-Test HQ¬count]

Mikko, OH4XX mikko at oh4xx.com
Tue Jul 8 21:35:55 EDT 2008

>Moro,

>Tässä on OH2HQ:lle ilmainen Win-Test lisenssiavain IARU:n HQ-asemaa
>varten mikäli joku salaseura on sellaisen järjestänyt.

Kyllähän sitä kyseltiin jopa RA:n palstalla mutta ketään ei ole näköjään
kiinnostanut ottaa asiaan pitoja. Kukaan ei myöskään ole ilmaissut
halukkuutta osallistua tähän operaatioon pois lukien yksi. Elämä on
valintoja. Jos joku vasta nyt heräsi asiaan niin sitten voisi vaikka
postailla niin katsotaan mikä on tilanne. Itse en ole tänä vuonna asiaan
ottanut juuri hippaa.. Jos sitten ensivuonna?

73

Mikko OH4XX