[CCF] Virheet Korjattu CQWW2007 SSB:ssä..?

Timo Klimoff timo.klimoff at dnainternet.net
Wed Jul 23 23:00:41 EDT 2008

----- Original Message -----
From: "Jari Oksanen" <oh1jo at hotmail.com>
To: "ccf finland contest club" <ccf at contesting.com>
Sent: Thursday, July 24, 2008 2:00 AM
Subject: [CCF] Virheet Korjattu CQWW2007 SSB:ssä..?

>Huomasiko kukaan joka oli workkinut UN7MMM:n.. jonka cabrillo headerissa
>olikin UN7MMMM eli neljällä M:llä.. pisteet oli poistettu virheen takia..
>Aikaisemmin tuli score.. joka oli Tänään muutettu Oikeaksi eli tuo UN7MMM
>moka antoikin pisteet.. >Täällä tuo olisi kirpaissut yli 6000 pistettä..
>koska UN7MMM oli ainoa asema tuosta maasta/zonesta.. Julkaisevat kait CQ
>magazinen Syyskuun numerossa korjatut pisteet koska muutokset näkyivät
>vasta tänään UBN-Nil check sivulla ja ovat jo kai lehteen >laittaneet
>tulokset eli elokuun numeroon. ennen Onko muilla näkynyt muutos jos olette
> [...]

Hämmästyisin jos CQWW:stä tulisi korjatut tulokset ... luultavasti myös
CW-tuloksissa tulee olemaan vastaavat bugit (joita oli myös mm.
multi-single-asemien bandivaihtoa koskien), sillä CW-tulokset ilmestyvät
syyskuun lehdessä. Ja tuo lehtihän tullee jenkeissä ulos jo muutaman viikon
päästä.

Itse en SSB-osaa workkinut "tosissani" enkä ole myöskään saanut salasanaa
UBN-listausta varten. Se ei myöskään yllätä, että uusintapyynnöt
questions at cqww.com:iin tuntuvat menevän normaali tapaan mustaan aukkoon.

73, Timo OH1NOA