[CCF] Virheet Korjattu CQWW2007 SSB:ssä..?

Teijo Murtovaara teijo.murtovaara at netikka.fi
Thu Jul 24 03:59:59 EDT 2008

Timo Klimoff kirjoitti:
> [...]

Valitettavasti näyttää siltä, että Timo on oikeassa. Reklamoin asiasta,
kun huomasin, että lokistani oli tuon UN7MMM:n lisäksi hylätty 2 muuta
täysin kelvollista kusoa. Vain tuo UN7 on korjattu. Yhdessä tapauksessa
kutsuni oli kopitettu HF6ION:ksi ja minulle tuli siitä "not in log".
Toisessa tapauksessa kutsuni oli kopitettu OF8NIO ja siitäkin tuli
minulle NIL. Tässä toisessa tapauksessa vasta-asemalla oli lokissa sama
päivämäärä koko viikonlopun aikana, joten lokintarkastus ilmeisesti
jätti kaikki sunnuntain kusot huomioimatta. Väkisinkin jää
kummittelemaan mieleen, että mitä muuta kivaa sieltä vielä löytyy.

73 de Teijo OH6NIO