[CCF] Joulukisan tulokset & OH6KW:n lokin hylkäys

Kasari, Juha Juha.Kasari at edu.seinajoki.fi
Tue Mar 11 16:54:18 EDT 2008

Kyse on aika pitkälti siitä, että vähä niinku autokilpailuissa kymppitonnin kalustolla yritetään verispäin 10 euron pyttyä ja muut ajaa alle tonnin kalustolla kahta puolta heittämällä ohi ;).

Oikeasti. Nora on astunut upottavalle suolle. Eli antavat jonkun tutkia lokeja tarkistuksen aikana. Kilpailun järjestäjän olisi syytä pysyä puolueettomana ja tehdä oma hommansa niin kuin osaavat.

Jarnohan ei tässä ole etua antanut kenellekään osallistumalla kisaan, vaan kilpailun järjestäjä tässä nyt jakelee etuseteleitä. Näin toimii hyvävelijärjestelmä. Kilpailun järjestäjä voi oikoa, jos olen ihan väärässä. Nämä ovat kuulemma niin salaisia asioita, että tästä voidaan joutua vielä oikeuteen, jos näistä julkisuudessa puhuu.

Tulookahan jo ens yänä virkavalta hakemahan?

juha - oh6os