[CCF] Kotimaan kisoista

Juha Tuovinen juha.tuovinen at insalko.fi
Fri Nov 21 04:11:44 EST 2008

Muutama mielipide kotimaan kisoista, vaikken enää itse aktiivisesti harrasta-

En kannata bandin vaihtojen rajoitusta, vaikka kisa kestäisi vain tunnin, olisi mukava reenata dual cq:ta sitten joskus kun kelit palaavat.

Kannatan Yhden contesti komitean mallia, missä kiertopalkintokisan lokit tarkistaa yksi ja ainoa oikea contesti komitea.

Lokien jättöaika max 2pv,

Kilpailusanoma aina std, lokisoftan suhteen olisi suuri helpostus jos formaatti on kiinteä.

200W on ok, kilpailuluokkia ei tarvita muita kuin soab tai kerhoasemaluokka, muut on täyttä hömppää (arvaan että suosionosoitukset eivät kaiu, mutta tätä mieltä olen,, kunnes toisin nukutetaan)

 Siirtosääntö on ok, esim oman CQ kuson jälkeen siirto min 2KHz edellisestä omasta cq:sta workitusta kusosta.

Epäilen että kontestikomiteaan ei ole tunkua, mutta toivon että vapaaehtoisia löytys

juha

.