[CCF] keskustelua yleisesti lokisoftista

oh6rx at netti.fi oh6rx at netti.fi
Fri Apr 17 10:30:29 PDT 2009

Terba ja Iltaa,

N1MM
aikanaan yritettiin N1MM-poikia tekemään muutokset - laihoin tuloksin,
joten jos joku "Hittinikkari" voisi liittyä jengiin - jospa tämä strategia
toimisi?

TR4W
täällä alueella on suurimmat toiveet, eräs jäsenemme yrittää puhua UA-kodaria
hoitamaan asian kuntoon. Asian hoito on jäänyt viime pahasti kesken.
Muista markkinoida OH-kontesterien suurella potentiaalilla !!

WINTEST
Softa toimii, jos ei tarvitse konffata :) mutta en usko että hommaa
saadaan läpi viini maassa

MUUT
On olemassa lukuisia sofita, jospa joku joka tuntee jonkun mainitsemattoman
"Muut"-luokitellun lokisoftan tekijän/tekijäryhmän yrittäisi markkinoida
valtaisalla OH-kontesterien käyttöpotentiaalilla?

TARKASTUS
Jos, ja Kun valitsemme formaatiksi tämän maakunta-formaatin, meillä
on pienellä työllä tehtävissä tarkastusohjelma, jolla päästään siihen
että tulokset voidaan julkaista viimeistään 2vkon kuluessa kisasta.
Tekijä odottelee vain olemassa olevan softan modaamista.

Vain Vakio Cabrilloformaatti ja jaksonvaihto dilemma tulee päättää/ratkaista.

73
J-P

"Kulha, Jukka (NSN - FI/Espoo)" [jukka.kulha at nsn.com] kirjoitti:
> Tervehdys,
>
> Ihan vaan referesnssinä mainittakoon että itse ajoin Exeliin suoraa sekä CW attä SSB (koneessa starttihetkellä ei muuta ollut...). Ei tökkässyt kertaakaan ja alkukonffaukseen meni tasan se aika jonka ohjelma otti auetakseen. Tosin eihän tästä juuri lisäarvoa workkimiseen saanut, muuten kuin QSOt sähköisessä muodossa jatkokäsittelyyn. Olin siis jo selvästi yläpuolella parin ja kynän...ja pitipähän vähän treenata manuaali CW:tä.
>
> Olisihan se hienoa jos OH-kisat saataisiin mukaan muutamiin aiemmissa maileissa mainittuihin ohjelmiin.

> [...]

Saunalahti DataPaketti - tilaa nyt, saat 2 kk veloituksetta ja Nettitikun kaupan päälle!
http://saunalahti.fi/gsm/gsmdatapaketti.php