[CCF] Remote-luokka

Esa Korhonen Esa.Korhonen at esju.com
Thu Aug 6 04:35:38 PDT 2009

OH3BU tuumaili:
> Kumpihan mahtaa olla kilpailussa kovempi sana - remoteasema P40:ssa + 1,5 kW + 6o6o6o6 stakki yms. roinaa kolmessa 40-metrisessä mastossa - vai kotiasema OH:ssa vertikaalilla ja 100 vatilla.

Juu kyllä noimmutku tämä ei ollu se mun pointti. Se jolla on se remoteasema siellä P40:ssä ja ajaa sillä jostain H:n Nevadasta, ei pärjää alkuunkaan sille joka istuu siellä P40-saarella samanlaisten mastojen alla ja ajelee samalla teholla sormet kiinni radion ratissa.

Se H:n Nevadan kaveri olisi tasaväkisempi vaikka meikäläisen kanssa jos mun remoteasema olisi esim. ZF2:ssa. (Harmi kun ei oo)

73, Esa