[CCF] Remotea kisoissa - ACOM

Esa Korhonen Esa.Korhonen at esju.com
Mon Aug 10 10:01:17 PDT 2009

Heh...tuohan tarkoittaa siis oikeaa hamssiaskartelua: Otetaan laite auki ja poistetaan kaikki SWR-suojaukset. Erityisesti kun kyseessä on vielä oikeasti halvat putket. Jos poksahtaa niin sitten poksahtaa...ja hommataan uudet eBaystä.

On se kai oikeasti muuten ihan hyvä peli mutta juuri noiden suojausten kanssa on vissiin menty vähän äärimmäisyyksiin.

ko. laitteen omistajat voisivat kommentoida lähemmin, pse. Tiettävästi Suomesta löytyy monta.

73, Esa