[CCF] Fwd: Remotea kisoissa - ACOM

Kari Malmi kari.og5m at gmail.com
Mon Aug 10 10:23:58 PDT 2009

Tännehän tämän piti tulla...

---------- Edelleenlähetetty viesti ----------
Lähettäjä: Kari Malmi <kari.og5m at gmail.com>
Päiväys: 10. elokuuta 2009 20:12
Aihe: Re: [CCF] Remotea kisoissa - ACOM
Vastaanottaja: Esa Korhonen <Esa.Korhonen at esju.com>

Onhan se muuten hieno peli, jopa erinomainen, kunhan swr pysyy reilusti alle
kahdessa,
eikä ajeta multi-multia eikä multi-kakkosta ILMAN ison tehon
band-pass-filttereitä,
tai jos ne suojaukset jotenkin saa pois päältä :-)

Ei sinänsä mitään pahaa sanottavaa, soma on vekotin.

73, Kari OG5M OH5XT

Heh...tuohan tarkoittaa siis oikeaa hamssiaskartelua: Otetaan laite auki ja