[CCF] Esitelmä, jota laadittaessa on ollut mietintämyssy päässä

Esa Korhonen Esa.Korhonen at esju.com
Mon Aug 17 20:39:18 PDT 2009

Timo OH6GLE tuumasi
> Tuosta radio-sportin taulukosta oikein järkytyin. Jos en ihan väärin laskenut, niin olin siinä 9.s OH. Kuitenkin olen osallistunut ko aikavälillä vain 7 kisaan, eikä niissäkään tuo menestys ole päätä huimannut.

Itsellä työnantaja on viime vuosina aika hyvin pitänyt huolen siitä että ei ole liikoja ehtinyt kontesteja workkimaan. Silti olin näemmä tuolle listalle päässyt; Taulukon tiedot eivät kuitenkaan ole ihan oikein. Taulukossa sanotaan että olen workkinut:
IARU 2006 (kyllä 40m SSB Arkalasta)
CQWW CW 2006 (kyllä M2 @OH7M)
CQWW SSB 2006 (kyllä M2 @OH4A)

Puuttuu CQWW SSB 2007 SOAB @T88WV

Palaa takaisin lähtöruutuun kiertämättä vankilan kautta tms. eli heräsi kysymys miten oikeellinen tuo taulukko kokonaisuudessaan on.

73, Esa
BY4/OH7WV