[CCF] Onko kenelläkään mun varmuuskopioita?

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Wed Aug 26 01:42:32 PDT 2009

Terve

  Klassinen moka; siirsin huhtikuussa PileUP! -lehtiä talteen
webbipalvelimelta,
mutta tiedonsiirto-ohjelmassa oli ollut ASCII-täppä päällä. Nyt on
kaikki kadoksissa, koska eivät tietenkään enää aukea oikein,
binääritiedostoja kun ovat.

  Onko jollakulla niitä tallessa? Tiedostojen nimet ovat muotoa
"PU#_200#.pdf" 1/2006-1/2009, 13 kpl. Annoin CCF:n arkistoonkin noita
korruptoituneita tiedostoja. Mulla on itselläni kaikenlaisia
työtiedostoja, joista ei tiedä ovatko viimeinen versio.

  :(

OH1WZ

--
Ilkka Korpela