[CCF] VL: DX Summit Kysymys, joka liittyy myös kilpailutoimintaan

Jussi-Pekka Sampola jp.oh6rx at gmail.com
Sun Oct 11 09:25:51 PDT 2009

Hei,

niin kommenttini liittyy DX summitin toiminnan hallinnoimiseen
ja siihen miten sen kehittämispäätöksiä halutaan toteuttaa.
Olen kyllä itsekkin aiemmin nähnyt nuo IP-osoitteet koolien perässä,
mistä DX-vihjeet on annettu, mutta en ole tonkinut summittia niin
auki, että kuinka pitkä historia niitä näkyy.

Osoitteiden näyttäminen pienentäisi merkittävästi sitä ryhmää, joka
klusterille voi
syöttää potaskaa - siellähän on nähty kaiken maailman "ryhtimiehiä"
mutta valitettavasti väärästä päästä, esimerkiksi nyt vaikka tämä IT9RYH.

Jos "palvelu" on nyt jostain syystä poistettu, laajapohjainen seuranta on
vaikeampaa.

Eli viittauksellani ei ollut sen kummempaa merkitystä.

73
J-P