[CCF] Viitosten Syysottelu 2009

Juha Rantanen oh6xx at sral.fi
Sun Oct 18 22:04:40 PDT 2009

Juu tuli meikäläisenkin osallistuttua ensimmäistä kertaa vuosiin
OH-kisaan. Satuin vahingossa 40m:lle, kun testailin CQWW:n setuppia
WAG-kisan aikaan. Kovasti ihmetytti, kun joku OH8 kutsuskeli TEST OH...
No, SRAL:n sivujen kautta selvisi että Syysotteluhan se on menossa. Eipä
ollut kumpikaan, ei kisan järjestäjä, eikä CCF kontestimanagerin
ominaisuudessa paljon viitsinyt kisaa mainostaa. Olisihan
sähköpostispämmäys varmaan ylittänyt budjetit reippaasti. Pieniä oli
numerot mitä bandilta satuin löytämään. Itse workin 7 QSOa, enempää ei
neljältäkympiltä löytynyt / tullut vastaamaan.

t. Juha OH6XX