[CCF] Viitosten Syysottelu 2009

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Sun Oct 18 23:26:16 PDT 2009

Pertin meili olisi ollut hyvä lähettää ennen kisaa.

Eipä silti, itsekin olisin voinut sen tehdä, kun olen tässä touhunnut CCF:n epävirallisena kotirintama-aktiivina.

Sen verran kuitenkin noottia vitosten suuntaan, että olisi aika päivittää 40:n SSB taajuusikkkuna. Ei ole enää mitään syytä ahtautua entisten pensasneuvostoliittolaisten sekaan bandin alaosaan.

t OH6EI

PS Itsellä oli hieman aika-, laite- ja antenniongelmia, joten jäi operointi spodariseksi. Pitkä skippi 40llä ja hyvin kehitetty antennijutska nostivat OH8A:n signaalin aivan omaan luokkaansa.