[CCF] Viitosten Syysottelu 2009

pertti paalanen pertti.oh5tq at gmail.com
Mon Oct 19 00:31:01 PDT 2009

Jospa minäkin  seliseli, en ole järjestävän kerhon jäsen ja itsekkin kuulin
kisasta 3685 aamulla 10 minuuttia ennen ssb osan alkua, Viitospiirin
bulletiinissa ohi mennen mainituksi.

Kiireellä paperisia kisalokia etsimään, tuo FINTESTkin oli jossain
poisheitetyssä koneessa tuolla alamökissä ja sen hakeminen ja tulille laitto
olisi vienyt kisan alusta turhan monta minuuttia

RA:ta ei tule sattuneesta syystä. Arvion tänään iltapäivällä tilanteen
uudelleen, kun hovioikeuden PDF tavoittaa minut.

Tässä on hyvä esimerkki kerhosta jossa ei ole aktiivisia kisailijoita.

73, Pertti OH5TQ
Pertin päiväkirja
http://oh5tq.blogspot.com
pertti.oh5tq at gmail.com