[CCF] IDEA: Rubber Clocking ja muu ...

Timo Klimoff timo.klimoff at dnainternet.net
Tue Sep 1 01:33:08 PDT 2009

Entäs jos minä workin kynä-paperilokilla ja olen vaikkapa OH-maan ykkönen
niin suoritustani ei hyväksyttäisi?

Kysymys on toki hypoteettinen, mutta esimerkiksi edellisvuonna workin
CQWWSSB-osassa ilman rigiohjausta, ilman puhekonetta, vanhalla puuceella ja
ilman nettiyhteyttä reilut 2500 qsoa 43 tunnissa. Eli pitäisikö minut hylätä
sen takia, että annan tasoitusta muille? "Ihan kiva suoritus, mutta et saa
awardia koska tulit henkilöautolla Formula-kisoihin eli jääpäs kotiin ensi
kerralla"

73 Timo OH1NOA