[CCF] Hyvä headsetti?

Juhani Tolonen juhani.t at iki.fi
Mon Nov 1 11:46:17 PDT 2010

1.11.2010 19:36, Jari Jokiniemi kirjoitti:
> Tätä nyt ei kysytty, mutta jos sietää pöytämikrofoneja, niin kokeilemisen arvoinen low cost -optio voisi olla

Mulla on ollut puolenkymmentä vuotta Sennheiserin
solmio/pyykkipoikamikki (Mikä lie oikealta nimeltään, TV:stä tuttu)
pienen joutsenkaulan nokassa. Äänenlaatu ei ole niin riipivä kuin Heilin
vehkeissä, mutta menettelee 99:llä ainakin. Näitähän on
monenlaisia/-äänisiä. Asetelma toimii ainakin minun olosuhteissa.
Kuulokevalikoima on paljon vapaampi ja vähäjohtoisempi.

--
Juhani - OH8JT