[CCF] Hyvä headsetti?

Ville Hiilesmaa py2zea at gmail.com
Thu Nov 4 17:39:25 PDT 2010

Tere,

Olen miettinyt samaa viime vuosina.
HEIL-kuulokkeet on... - no tiedätte mistä.... Mikit OK.

Bosen noise-cancelling kuulokkeet ovat mukavat, olen käyttänyt täällä mm.
PS2T:lla ja ZW5B:llä.
Brassit ovat asentaneet pikku mekaanisella näpertelyllä Heilin puomimikkejä
Boseihin.
Mutta Boset: 1) pirun kalliit  2) vaatii aina pariston, muuten on "mykkä".

Löysin Suomesta (Verkkokaupasta?) muistaakseni Philipsin vaimistamat
Noise-cancelling-kuulokkeet
Hinta noin 80 ekeä (30-40% Bosesta). Sama mukavuus. Toimii OK myös ilman
paristoa "normaali"kuulokkeena (=etu)
Asensin  siihen Heilin mikkipuomin, AVOT > FB!
Tuo headsettini jäi PS2T:n asemalle CQ WW SSB:n jäljiltä. Kerron merkin kun
menen sinne seuraavan kerran.

73 Ville PY2ZEA OH2MM