[CCF] Hyvä headsetti?

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Thu Nov 4 23:30:08 PDT 2010

Terve,

3c makuraatiin, taysin subjektiivisesti tietysti.

Headset valitaan mielestani tilanteen mukaan
- SO = ei taustamekkalaa ; avoimet/puoliavoimet = > kevyet, audiossa "avaruutta"
- M/S, M/M = puoliavoimet / suljetut + noise cancelling =>  edes hiukan yksityisyytta vierella workkivien kiljukotkien seurassa

Mukavia ei olekaan 48h workkimiseen, mutta phonekisassa, desverre,
mikin laatu ratkaisee, joten minä ainakin joudun kärsimään edelleen Heilin huonosta ergonomiasta.

Olen Villen kanssa samassa veneessa; kunpa Heil löisi hynttyyt yhteen jonkun "oikean"
kuulokevalmistajan ID-porukan kanssa; Philips, Sennheiser ...
Terveisia vaan Bobille, mina olen jo kerran asiasta maininnut. Ei herra heti lyonyt mikkitelineella korville ;)

Tallaiselle keskitason tinnitus-ukolle nautinto on jaa SO / CW kisoja kaiuttimin!

Kukin tyylillaan.

CUL
Jouko
OH1RX