[CCF] CCF jäsenmaksu 2010 / päivitystä

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Wed Nov 10 09:15:09 PST 2010

Quoting "Mikko Pöyhönen" <mikko.poyhonen at pp1.inet.fi>:

Mikko,

   Tuli este, enkä päässyt vuosikokoukseen, mutta kertoisitko
   kerhon toimintasuunnitelman pääkohdat 2010(-11)?

   Samoin, mihin rahaa on suunniteltu tarvittavan / on käytetty 2010 -
   noin pääpiirtein edes.

   Oletteko puhuneet kerhon ry-statuksen lakkauttamisesta (pre
   wtc2002 ajalle). Rekisteröityminen tarvittiin tuolloin järjestelyjen
   takia jos oikein olen ymmärtänyt. Mukana tuli velvollisuuksia.

ilkka

> Moro,
>
> AO viestin jälkeen on tullut jo parikymmentä jäsenmaksu suoritusta.
> Erityisesti pitää nyt mainita uudet ainaisjäsenet: Esa OH7WV (nro
> 5.) ja Jyrki OH6CS (nr 6.) Top notch kontestereiltakin odotetaan
> jäsenmaksua vaikka maine ja kunnia meinaa ylpistää ;)
>
> 73,
>
> Mikko OH4XX

> Säästetään postituskuluissa ja karhutaan ensiksi näin shköisesti
> CCF:n jäsenmaksu vuodelle 2010:
>

> CCF jäsenmaksu / membership fee 2010; 15€ vuosi tai 200€ ainaisjäsenyys.

> [...]

Ilkka Korpela
http://www.helsinki.fi/~korpela