[CCF] CCF jäsenmaksu 2010 / päivitystä

Hannu Säilä hannu.saila at mbnet.fi
Wed Nov 10 09:38:23 PST 2010

Jos hallitus pysyy samana ei tule mitään kuluja, mikäli ei myöskään
käytetä maksullisia tilintarkastajia. Tosin ei kai yhdistyksen ole
tarvinnut koskaan ilmoittaa hallituksen jäseniä Patentti ja rek.
paikkaan eiväthän nekään ilmoita asioistaan meille :)
Hannu OH3WW
ps. en ole kylläkään maksanut maksujanikaan ...... :(