[CCF] Why not split in contest

Kari Korhonen kari.korhonen at kymp.net
Mon Nov 29 12:49:52 PST 2010

Moro, viikonlopun kilkuttelun jälkeen täytyy ottaa ihan kantaa moiseen
asiaan. Nykyisin kontesteissa vallitsee jokaisen vähänkin harvinaisemman
kertoimen ilmestyessä bandille totaalinen sotatila jopa cw:llä puhumattakaan
fonesta. Jahdattu piruparka yrittää kymmenen kertaa vastata ensin yhdelle
sitten toiselle, mutta harva kuulee vastausta. Piruparka siirtyy sitten
muualle, kunnes clusteri taas hänet paljastaa. Jos piruparka ei osaa ajaa
splittiä, on peli menetetty. Muuta mahdollisuutta ei ole ainakaa niillä
bandeilla ja kellonajoilla, jossa ja jolloin on eu-keli (siis lähes aina).
Eläköön anarkia, klusteriajan ham spirit. 73 de Kari 5TS