[CCF] Why not split in contest

Ilmo Anttila ilmo.anttila at qualisys.fi
Tue Nov 30 00:05:38 PST 2010

Huomenta

Herätin tätä keskustelua Splitistä, mutta se osittain harhautui ZL8Xn
tekemisten ympärille.

Hyvä, että Ilkka toi oman kommenttinsa ja myös Klusterin käytön kisoissa,
mistä on myös hyödyllistä keskustella.
On totta, että kilpailuissa on ainakin osittain mennyt sekaisin DXereiden ja
kisaajien kutsumistavat, mikä ilman muuta hidastaa kusovauhtia.
Osittain tämän takia juuri kyselin 'Why not split in contest'

Onko muita 'tosi'-kisaajien mielipiteitä?

73

Ilmo, OH2BO