[CCF] Fwd: Why not split in contest

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Tue Nov 30 22:46:27 PST 2010

OH6EI on Karin kanalla tässä asiassa. Muutama positiivine esimerkki splittaaja tuli bongattua 80&160:llä. ZL8 ei ollut positiivinen yksilö, se tuli ajettua nolla kertaa, koska pailupit oli liian massiivia eikä single op voi kuluttaa aikaa yhteen asemaan loputtomiin.

Kyllä sen pileupissaan huomaa, clussella tahi ilman, että spotti on kilahtanut. Kiihkein vaikutus kestää ehkä 15 min. Clussen kanssa ajettaessa on se hyvä, että pari kertaa olin juuri lähdössä jaksolta, kun se ilmoitti spottauksesta. Silloin kannatti jäädä vielä 10-15 minuutiksi.

t T