[CCF] Kotimaan kisoista

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Thu Oct 21 01:18:43 PDT 2010

Ilmo kiitos hienoista kommenteista.

Olisin taipuvainen olemaan samaa mieltä tuosta markkinoinnista. Jos kiinnostus on keskitasolla tai alle, ja kun informaatiotulva on nykyään valtava, niin moniko muistaa tsekata jonkin syysottelun ajankohtaa. "Nuorempi" polvi ei edes välttämättä tiedosta koko kisan olemassaoloa.

Itse olen aktiivi, jopa eräiden kisojen organisaattori, silti noteerasin syysottelun vasta sen mentyä ohi.

Minimimarkkinointisapluuna olisi RA, kilpailukalenterit (säännöt ajoissa ja päivitettyinä) sekä pari puffia CCF ja Fin-Ham listoilla kisaviikoilla. Se ei edes vaadi isoa panostusta, pientä motivaatiota ja hereillä oloa kisajärjestäjältä.

Kaikki muu markkinointi olisi sitten plussaa. Muistanette Kalakukon 2007(?) joka oli voimallisesti markkinoitu ja porukkaa oli kuin helluntaiepistolassa. Tjaah, tuo vertaus ehkä kertoo analogisesti myös OH-kisojenkin tilasta, eipä tuolla kirkonmenoissakaan ihmisjoukot vello...

t OH6EI