[CCF] Diodi-liitokset // RE: Contest-software, suosituksia?

'Zaba' OH1ZAA zaba at dlc.fi
Tue Sep 21 02:47:13 PDT 2010

Esa-san,

Kiitoksia kommenteista! Muutkin suosittelevat kovasti N1MM-ohjelmiston käyttöä.
Juha/OH1HX:n kanssa on harvaa Skype-yhteyttä. Hauskin muisto Juhan OH1ZAA-
operoinnista on tapaus, jossa etäisen naapurin viemäriputken liitos toimi detektorina,
jolloin WC-pytyllä istuessa kuului SSB-kurnutusta. Kyseinen daami oli juuri raskauden
keskivaiheessa, ja epäili ensi töikseen hormonihäiriötä, kun alkoi kuulla outoja ääniä.
Mutta lopulta todellinen syy löytyi. Kontesti ja raskaus saatiin onnellisesti päätökseen!

Kokeilenpa ensimmäisenä N1MM:n keitosta!     Cheers/73, "Zaba" OH1ZAA/OHoMZA