[CCF] SAC CW Claimed scores

Kari Malmi kari.og5m at gmail.com
Tue Sep 28 07:25:41 PDT 2010

Kurttuisia rusinoita... sano.

Toni et al.,

Tuo OH4AA SAC-effortti ei sinänsä minulle kuulu, vaikka olinhan
alkumetreillä
mukana asian järjestelyissä. Hieman ihmettelen operaation jälkipuintia -
ovatko
ulkomaisen, vierailevan operaattorin Suomelle tuomat maaottelupisteet
jotenkin
vähempiarvoisia kuin itsensä metsäsuomalaisten aikaan saamat?

Sama kaveri joutui myös 2009 SACissa melkoisen ryöpytyksen kohteeksi
(syyttä),
ja yritettiinpä suomalaisesta ip-osoitteesta tuolloin ampua "Mainilan
laukauksia"
clusterille...

Tällä kertaa arvostellaan operaattorin "tappionsietokykyä" ja sitä, että
olisi
käynnistänyt mustamaalauskampanjan ja aseman isännän haukkumisen
venäläisellä
kontestireflektorilla. Jos SO1R-kategoriassa häviää kärkiasemille 20
kerrointa, on
se aika luonnollista, vielä kun ottaa huomioon että käytössä oli vain yhden
suunnan
biimaus.

Val ei ainakaan 3830-listalla anna haukkuja, vaan päin vastoin kiittää
aseman omistajaa
mahdollisuudesta workkia SAC 2010 Suomesta,
http://lists.contesting.com/pipermail/3830/2010-September/205272.html

Siispä kiinnostuneena saamaan tarkempaa tietoa asiasta, laitoin
puolueettoman, venäjän kielen
taitoisen "selvitysmiehen" (radioamatööri) asialle. Muutaman päivän toitä
tehtyään hän
ilmoitti: "Ei tunnu oikein löytyvän Venäjältä mitään. Surffailin itse ja
kysyin kavereilta - kukaan ei ole kuullutkaan moisesta. Mistäköhän Toni on
sen tiedon saanut?"

Olisi kiva itsekin nähdä tuo "kyrillinen kotopuolen" teksti...

Hieman tuntuu ajojahdinomaiselta Tonin kirjoitus.

Eipä silti, ei tämä ensimmäinen kerta ole, kun kotosuomesta löytyy
tarkoitushakuisesti
voimia, jotka haluavat istuttaa ohdakkeita kansainvälisen harrasteveljeyden
ja -ystävyyden
ruusutarhaan...

Hyvää syksynjatkoa kaikille,
73, Kari OG5M OH5XT