[CCF] Vuosikokous ja tarpeellisuus

Mikko Pöyhönen mikko.poyhonen at pp1.inet.fi
Fri Apr 1 23:56:09 PDT 2011

Moi

>Ehdotan; Mikko, että hallituksen kesken valmistelette ccf ry:n sääntöjen
>mukaisesti ccf ry:n purkamisen seuraavassa (2011) vuosikokouksessa.

Ilkka,

Jos minun mielipiteellä on mitään merkitystä niin olen 100% vastaan. Olen
edelleen sitä mieltä että kun "peli" alkaa junnata paikallaan nii vaihdetaan
ensin "valmentajatiimi" joka sitten kokoaa rivit ja homma saa uutta tuulta
purjeisiin. Meillä on jäsenistössä monta potentiaalista joiden 10%
panoksella saadaan 200% lisää eloa tähän hommaan. Vaikka itse olen takki
tyhjänä ja jättäydyn sivuun hallitustyöskentelystä niin tuen kyllä
jatkossakin omalla (minimaalisella) panoksella tätä touhua ja osallistun jos
vain aika ja rahkeet antaa myöten.

73,

Mikko