[CCF] Vuosikokous ja tarpeellisuus

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Sat Apr 2 01:08:23 PDT 2011

Vaikka itse olen takki
> tyhjänä ja jättäydyn sivuun hallitustyöskentelystä niin tuen kyllä
> jatkossakin omalla (minimaalisella) panoksella tätä touhua ja osallistun jos
> vain aika ja rahkeet antaa myöten.

   Mikko,

     Tiedän että ry:n lakkauttamista olisi pieni lisävaiva, erityisesti
     sihteerille ja rahastonhoitajalle, mutta sitten
     "kaikki olisi ohi", kuten sanotaan. Voidaanhan asiassa menetellä sitenkin
     että tulevassa vuosikokouksessa asia selviää: löytyykö nuo uudet
     ihmiset, vai pyydetäänkö teitä nykyisiä jatkamaan vielä ylim.
     kokoukseen asti (vaikka kesäleirillä), jossa lopullinen äänestys (75% ?)
     asiasta pidetään. Jos uudet ihmiset löytyy, ry jatkaa eloaan, jollei,
     tapetaan ry ja jatketaan löyhästi ilman sitä - ilman paineita, jos
     jatketaan.

     Käsittääksi (yhtäkään hallituksen/vuoskokouksen pöytäkirjaa koskaan
     näkemättä) meillä ei ole mitään sitoumuksia mihinkään suuntaan, joiden
     takia asiassa olisi ongelmia (SRAL, velkoja. tms.)

     Ilmeisesti kaikki, jotka joskus ovat olleet CCF ry:n jäseniä ovat sitä
     edelleen, vai onko hallitus joskus erottanut jonkun maksurästien
tms. takia?
     Minua ei ainakaan. Ainakin noin v. 2004-2006 "kumulatiivinen
jäsenluettelo"
     oli pitkä, kun sen PileUP!:n postituksia varten sain. Sen jälkeisistä en
     tiedä.

ilkka