[CCF] Fwd: Re: Vuosikokous ja tarpeellisuus

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Sat Apr 2 09:17:46 PDT 2011

----- Edelleenvälitetty viesti lähettäjältä Ilkka.Korpela at Helsinki.fi -----

Quoting "Kari Malmi" <kari.og5m at gmail.com>:

> Ilkka et al.,
>
> Kirjoitit Ilkka eräässä aiheeseen liittyvässä viestissä että "ketään ei ole
> CCF:stä
> erotettu maksamattoman jäsenmaksun tms. vuoksi"....
>
> Mikä on tuo "tms."?

  Moi Kari

   Lähinnä ilmaisuni pyrki kattamaan kaikki jäsenmaksu-sanan muodot.
   CCF kun perustettiin edistämään kilpailutoimintaa, olivat kaikki
   tervetulleita kerho (club) jäseniksi, toimintaa edistämään, ei niinkään
   'jäsenpalveluista' nauttimaan. Yhdistykset eivät yleensä ole
   luotu luomaan palveluja jäsenilleen, joskus jopa ihan toisille.

> Mitens kävi vuonna 2002 tai oliko se 2003 - SRALin terminologiaa
> käyttääkseni "erään jäsenen" erottamisasia
> Onko hänet nykyään myös rehabilitoitu CCF toimesta, eli onko jäsen?

  Minä en ole koskaan kuulunut CCF:n hallitukseen, ennen tai jälkeen ry-
  ajan. Fokus on ollut PileUP! lehdessä ja esitelmätilaisuuksissa (Hgissä).
  Siis toiminnassa, ei byrokratiassa tai vehkeilyssä. Näistä ensimmäistä
  tulisi suosia kahden jälkemmäisen sijaan. Siksikin on ihan turhaa käyttää
  aikaa ry-byrokratiaan, varsinkin, jos se on pois toiminnasta. Ry oli tarpeen
  WRTC2002 varten, vaikka tämäkin täällä kiellettiin vääränä tietona.

  Katsoin tiedostoani "ccfviimeinen2005.xls" keväältä 2006, siis silloista
  'jäsenluetteloa'. Siinä ei mainita kutsuja OH2BU, OH5XT (eikun on lopussa,
  merkinnällä "lisäys 11.5.05, jäsenyys?"), eikä K0SSU. Muuta en osaa sanoa,
  2002-2003 juoksin pää kolmantena jalkana pienet kaksoset kainalossa, enkä
  seurannut mahdollista OH-amatöörien hölmöilyä. Nyt on katse CCF:ssä 2011
  ja eteenpäin, Kari!

  Siinä jäsenpostytuslistassa oli silloin 138 nimeä. Niille meni PileUP! 1/06
  sitten sen postittaminen loppui, ja tilalle tuli netti PileUP!. Kukaan ei ole
  paperista pyytänyt ("palvelua siis").

  K0SSU selvästi luulee, että ry:n lakkauttaminen lakkauttaa tämän listan ja
  muut toiminnat. Haloo!, Tavoitteena on lakkauttaa byrokratia ja keskittyä
  toimintaan.

ilkka, Salo

----- Välitetty viesti päättyy -----

--