[CCF] Fw: Re: Fwd: Re: Vuosikokous ja tarpeellisuus

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Sat Apr 2 10:38:13 PDT 2011

--- Alkuperäinen viesti ---
Aihe: Re: [CCF] Fwd: Re:  Vuosikokous ja tarpeellisuus
Päiväys: 2.4.2011 20:36
Lähettäjä: timo.korhonen at elisanet.fi

Kerroppa Ilkka syysi tähän ristiretkeen. Muutamat ovat kirjoitelleet näkemyksiään
siitä miksi CCF ( ry) tulisi jatkaa. Omista kommenteistasi voi lukea, että kovinkaan
merkittävää byrokratiaa ei järjestön ympärillä ole.
Kuten itse kirjoitat, nyt on katse CCF:ssä 2011 ja eteenpäin. Kuinka sitä palvelee
yhdistyksen lakkauttaminen?
Oletko ihan omalla asialla, vai onkohan kyseessä bulvaani-toiminta?

Timo, Muurame ei Salo