[CCF] Fw: Re: Fwd: Re: Vuosikokous ja tarpeellisuus

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Sat Apr 2 12:28:58 PDT 2011

> 1 Kerroppa Ilkka syysi tähän ristiretkeen.  2 Kuinka sitä palvelee
> yhdistyksen lakkauttaminen?
> 3 Oletko ihan omalla asialla, vai onkohan kyseessä bulvaani-toiminta?

1. Henkilökohtainen #itutus siitä että CCF, jota olin mukana
    perustamassa on ollut +/- kuollut jo pidempään.

2. Ei #ituttaisi se että ry-perusasiat on hoitamatta.

3. Kyllä tämä on ihan omaa #itutusta, en ole kuullut, että
    sitä voisi bulvaaneilla hoidattaa. Ja jos bulvaani olisi, hän
    haluaisi tällä mesoamisella saada jotain parempaa aikaiseksi
    jatkossa. Miten voit noin ääliömäistä kysyä?

Jään odottamaan vuosikokouskutsua. Eiköhän tämä mun osaltan ole
tullut selväksi.

Muistakaa auttaa Kimiä SAC 2011 järjestelyissä, minäkin yritän.

ilkka, Salo