[CCF] Vuosikokous ja tarpeellisuus

Toni Lindén oh2ua at oh2u.com
Sat Apr 2 12:55:07 PDT 2011

Terve!

Olen Ilkan kanssa samoilla linjoilla siinä, että on parempi pyörittää
toimintaa ilman r.y.:tä kuin r.y:nä jonka hommat ovat hoitamatta /
retuperällä. Toiminnanhan ei sinäänsä tarvitse muuttua miksikään,
mutta (hoitamatta jäävät) velvollisuudet vähenevät. Eihän CCF ollut
r.y. silloinkaan kun kerho perustettiin, vaikka toiminta oli
kertaluokkaa aktiivisempaa kuin nykyään.

Eli kysymys kuuluu, mitä lisäarvoa r.y. tarjoaa nykyiselle CCF:lle ja
sen jäsenistölle?

Käsittääkseni CCF r.y.:n lopettamisen tekee tietysti hivenen
ongelmalliseksi se, että yhdistyksellä on kohtuullisen hyvä
taloudellinen tilanne. Mutta eiköhän tähänkin keinot löydy.
Luontevinta varmaan olisi lahjoittaa rahat SRAL:lle, jonka vastuulle
kilpailutoimintakin kuuluu.

73 de Toni, OH2UA

CCF r.y. pj. 2004-2007
CCF r.y. varapj. 2000-2004