[CCF] Fw: Re: Fwd: Re: Vuosikokous ja tarpeellisuus

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Sat Apr 2 13:45:32 PDT 2011

Terve Ilkka

Yleensä bulvaanit yrittävät tuhota enemmän kuin rakentaa,
Kerro nyt reilusti tausta porukat. Olet itse ollut loistavasti
toimittamassa PileUppia, yhtä maailman parasta kontesti-
julkaisua, josta nostan hatun sinulle korkealle.
Juuri siksi en oikein ymmärrä tuota sinun "mesoamista"
tässä asiassa.
Jos jäsenistö on sitä mieltä, että yhdistys pitää lopettaa niin OK.
Tähän viittaavia kommentteja ei ole kuitenkaan ihan
pileupiksi tullut. Ehkä näkemyksesi yhdistyksen
tarpeellisuudesta on oikea, mutta tämä näkemys pitää tulla jäseniltä
laajalla rintamalla.
Kun seuraavan kerran päätät kutsua jotain ääliöksi, niin mieti ensin omia kommentteja
ja tekemisiäsi.

Timo
PS Tehkää todella kaikkenne SAC 2011 eteen