[CCF] Vuosikokous ja tarpeellisuus / Timolle vastaus, Tonille kysymys

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Sat Apr 2 22:24:29 PDT 2011

Quoting timo.korhonen at elisanet.fi:

Terve Timo

   Lupasin jo lopettaa, mutta tarkennan vielä.

> Terve Ilkka
>
> Yleensä bulvaanit yrittävät tuhota enemmän kuin rakentaa,
> Kerro nyt reilusti tausta porukat.

   Lue edellinen vastaukseni, vaikka jonkun toisen kanssa, jos
   se auttaa. (se on tuolla lopussa kopiona).

> Jos jäsenistö on sitä mieltä, että yhdistys pitää lopettaa niin OK.

   JUURI TÄSTÄ SYYSTÄ pyysin/kysyin yhdistyksen kokouksen ajankohtaa,
   ja perään tietoa nykyjäsenistä (jotka asian voisi päättää), lue tosiaan
   viestiketju ja viestit vielä tarkemmin.

> Ehkä näkemyksesi yhdistyksen
> tarpeellisuudesta on oikea, mutta tämä näkemys pitää tulla jäseniltä
> laajalla rintamalla.

   RY-asiat päätetään kokouksissa, niistä voi kuitenkin keskustella
   jäsenten kesken, nykyään näin avoimestikin. Ja valtakunnallisen
   yhdistyksen kyseessä ollen reflektori on hyvä. Kokouksessa on
   kuitenkin ääni per jäsen.

> Kun seuraavan kerran päätät kutsua jotain ääliöksi, niin mieti ensin
> omia kommentteja
> ja tekemisiäsi.

   Sanoin kysymystäsi ääliömäiseksi koska se loukkasi, jos luulet
   minun, kerhon perustajan ja aktiivin toimijan puhuvan muiden äänellä.
   Ekassa viestissä sanoin "lehden toimitus ei tiedä", mitä kadun.

> Timo
> PS Tehkää todella kaikkenne SAC 2011 eteen

  SRAL kesäleirin SAC-kioski (lokiohjelmat+rigit+workkiminen) idea
  ei saanut yhtään vapaaehtoista ilmoittautumaan, eikä kyllä yhtään
  muutakaan (parempaa) ideaa ole tullut. Mitä tästäkin voi päätellä?

  MEISTÄ EI OLE PALVELUNTUOTTAJAYHDISTYKSEKSI, JOSSA JÄSENILLÄ
  OLISI PALAVA INTO HARRASTEESEEN. Se aika on ohi.

Tonin ehdotukseen kommentti:

  CCF jääköön logona eloon ja kerhona, johon voi vapaaehtoisesti kuulua
  tai olla kuulumatta. Kerhoon, jolla on ainakin vapaaehtoinen sihteeri,
  jolla on vanhat arkistot (jos jotain on arkistoitu) ja rahaa, jolla maksaa
  tämä reflektori ja jokin nettisivu? Innokkaat järjestäkööt kilpailutoiminnan
  edistämistä CCF:n nimissä, jos haluavat. Minulla ei ole hajuakaan CCF ry:n
  taloustilanteesta, koska PileUP! ei pyynnöistä huolimatta ole koskaan saanut
  julkaistavakseen mitään vuosikokousmateriaalia tai siitä tehtyä yhteen-
  vetoa.

  Toni, kerrotko meille kaikille, miten CCF päätyi SRAL:n kilpailuohjaajaksi,
  koska "se velvollisuushan" meillä nyt 2011 vielä on? Minusta "sinun aikanasi"
  se tapahtui. Tai onko Mikko sulla siitä arkistossa pöytäkirjamerkintöjä?
  Onko meillä kuinka sitovia sopimuksia?

ilkka

--
Ilkka Korpela