[CCF] CCF tulevaisuudesta - uutta potkua tarvitaan ?

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Wed Apr 6 02:31:33 PDT 2011

Hei rytty-man,

"Vanha hallitus" tarkoittanet tietenkin "nykyinen hallitus".

Kutsukaa siis vuosikokous koolle ASAP, kiitos.
Jos puh.joht. asuu  grey linen toisella kulmalla, niin
varapj. astukoon esiin.
Jäsenrekisterin mukaisesti vaan kutsut ulos ; email / Web.

Jäsenistö näyttää heräänneen talvihorroksestaan,
mikä jo sinällään on positiivista.

Jouko
OH1RX