[CCF] CCF ja nuoret kontesterit

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Wed Apr 6 12:37:07 PDT 2011

Quoting "Keijo Koskela / Tuusdata Oy" <keijo.koskela at tuusdata.net>:

Moro Keke

Hyviä argumentteja. Muista ilmoittautua Karille CCF:n toimintaan
mukaan (hallitus, toimihenkilö). Kyllä minä edelleen lehden tekoon osallistun,
julkaisee sitä CCF ry tai CCF tai SRAL/CCF, mutta joku roti pitää olla
CCF ry:ssä. Katsoppa RA:ta joka tuli tänään, tyhjää kilpailutoiminnan
kohdalla - siitä _on pitkä matka_ kaavailemiisi etäasemiin. Puheet ja
teot saisi olla balanssissa. CCF palvelee jäseniään, ei SRAL:a. Vasta
sitten kun on osa SRAL ry:tä ja sen sisällä, on se roger. Mun mielestä.
Nyt on jo ollut maito pitkään maassa.

ilkka

Ilkka Korpela
http://www.helsinki.fi/~korpela