[CCF] CCF ja nuoret kontesterit

Keijo Koskela / Tuusdata Oy keijo.koskela at tuusdata.net
Wed Apr 6 13:17:37 PDT 2011

Viimeinen kommenttini tällä palstalla.

Radioamatöörilehteen ei kilpailutoiminnasta saada mahtumaan, kuin tulokset
kustannussyistä....kun pitää olla kaikille pitää olla tasapuolinen...

Siksi PileUp on ollut loistava juttu, kun siinä ei kustannukset aiheuta
sivupulaa, kunhan pysytään sähköisessä muodossa.
Se on ollut minun mielestäni mielenkiintoinen ja monipuolinen ja saanut
kiinnostusta myös maan rajojen ulkopuolella.
En näe mitään tarvetta ajaa CCF:ää väkisin SRAL:n hallituksen ohjaukseen.

No tämä on vain minun mielipiteeni tavallisena harrastelijakontesterina,
eikä minään maailmanmestaritason huippuoperaattorina,
joten jääköön mielipiteeni omaan arvoonsa ja unohtakaa, että olen tänne
mitään kirjoitellut.

Keke OH2OT
CL