[CCF] kilpailu luokat

Pentti Huovinen penhuo at utu.fi
Tue Apr 26 23:41:57 PDT 2011

Huippuasemia ei ole kovin montaa tässä maassa ja siksi on hienoa, että
muutkin kuin asemien omistajat voivat aika ajoin workkia näiltä asemilta.
Käytännössä tekniset ja vaihtelevat alueelliset erot antavat pohjan
kisamenestykselle. Huippuoperaattoreita ja tulevia sellaisia meillä on
runsaasti. Mukava kusoilu, varsinkin kun se kulkee, ja kilpailu oman itsensä
kanssa on syy miksi pidän kotimaan kisoista. Kalakukko oli yksi
positiivisimmista kokemuksista pitkään aikaan. Kiitos järjestäjille!

t. pentti
OH1JP, OG1A