[CCF] kilpailu luokat

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Wed Apr 27 00:19:53 PDT 2011

Quoting "jari ojala" <jari.ojala at kotinet.com>:

> Voi hitto mihin on tultu?
>
> Eiköhän tuo nyt ole sama mistä asemalta kukin workkii,
> kunhan vaan workkii sääntöjen mukaan!
>
> Tuskin kotimaan pippaloloissa edes liikkuu rahaa?
> Maailmalla sitäkin enemmän! Isommissa kisoissa lienee
> suurin osa kärkiporukasta vuokra asemilla!?

Moi

http://contestclubfinland.com/pileup/PU1_2010.pdf
s.26-29 on rengin tunnelmia, siis kertomus siitä
mitä on workkia toisten nurkista. On siellä Tomistakin
kuva kaivamassa radiaaleja Mustilassa. Ei se aina niin
valmiiseen pöytän istumista ole ollut. Vaihtelua toki on
ollut:

Renki kiipee, isäntä valvoo:
http://www.helsinki.fi/~korpela/Wz_nq.jpg
Isäntä duunaa, renki dokumentoi:
http://www.helsinki.fi/~korpela/Karvone3.jpg

Urani kohokohta oli, kun OH6KZP ei pitkäperjaintain
viestillään onnistunut saamaan asemaa, jolloin saimme
hänet Kullooseen. Ensimmäinen kerta kun mulla oli renki -
mikä radiososiaalisen aseman kohoaminen! Jessus, että
tuntu hyvältä.

Iloisia lisäkseni olivat ainakin vaimoni, OH2BU, sekä naapuri,
jonka renkaat ehdin vaihtamaan.

PileUP!:n CQ-huuto on tainnut vaimentua, kun ei ole e-maililaatikko
kolissut, niinkuin oh7ab:lla taisi olla. Teemat oli SAC ja huumori.
Lehti ilmestyy WPX CW alla, mutta on vielä kovin laiha.

ilkka

p.s. Vieläkin odottelen CCF:n hallitukselta ulostuloa vuosikokouksen
ja jatkon suhteen. Missä kaapeissa ovatkaan.