[CCF] Ehdotus SAC:n

Petri Keskinen oh3mep at radiola.fi
Sat Aug 6 13:22:53 PDT 2011

> Ehdottaisin, että ne ketkä voivat, niin  ajetaan mahdollisimman paljon *
> Multi
> Op./Multi TX/Multi Band* [MULTI-MULTI]
> luokassa, sillä saa enemmän pisteitä kuin Multi-singlessä,
> - vaikkei olisikaan filttereitä ym. multi-multi systeemejä.

Tähän on hyvä jatkaa kysymällä, miten rangaistaan niitä luopioita, jotka:
a) menevät raukkamaisesti workkimaan Oolannista tai Märketiltä
b) osallistuvat säälittävästi vain singlebandiin
c) eivät panosta 100%sti koko kilpailun ajan workkimiseen, vaan saattavat
vastata kesken kisan vaikka puhelimeen tai ehkä jopa keittää perheelle
aamupuuroa
d) lopettavat kesken ensimmäiseen pieneen takaiskuun
e) jättävät oman asemansa tyhjäksi, jos eivät itse ehdi workkimaan
f) joku muu oma vapaavalintainen selitys vajaasuoritukselle

Yritän tässä korostaa, että yllättävän moni syyllistyy noista johonkin.
Eikä tilanne siitä turhalla holhoamisella ainakaan parane.

Itse meinaan ihan tietoisesti ja ylpeänä syyllistyä tuohon b) -syntiin.
Perusteluna vaikkapa se, ettei asemaltamme voi SAC-sääntöjen mukaan
osallistua M/M-luokkaan.

pete
oh3/k0ssu
@oh6r