[CCF] Ehdotus SAC:n

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Sat Aug 6 23:55:10 PDT 2011

Noh noh, älkäähän nyt lähtekö tuolle linjalle.

Kaikki saavat osallistua SACciin haluamallaan tavalla. Pääasia että lähdetään mukaan.

Neuvoilla annetaan vaan vinkkiä, miten voi maksimoida scorensa mikäli haluaa tukea maaottelutulosta.

Siis: hupi-multisinglen sijasta hupi-multimulti antaa enemmän pisteitä, ja hupi-singlebandia enemmän scorea syntyy hupi-allbandissa. Halutessa hupi-sanat voi jättää pois.

t Tomi OH6EI (OH0Z SACeissa)