[CCF] Kalakukkoon 2011 sopiva ohjelma

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Tue Mar 22 03:20:26 PDT 2011

Moi
Kun olen paljon kisoja tarkastanut ja fileitä pyörittänyt, niin olen kyllä vahvasti sillä kannalla että itse lokinsa cabrillo-fileeksi naputelu joko kisassa tai kisan jälkeen ei ole kohtuuton vaatimus.

Niin yksinkertaisella tavalla jokainen voi osaltaan auttaa tarkastustyössä.

Omaperäiset excel, scannaus tms dokumentit ovat ATK-käyttöarvoltaan paperilokin veroisia. Eli vaativat kosolti käsityötä ennen kuin ovat tarkastustietokannassa mukana.

Alempana vastaus otsikon kysymykseen. Ennenkin olen TR4WINiä mainostanut.

t OH6EI

-- klip ---
TR4W

Käyttäen NRAU-Baltic sääntöjä. Tosin pistelasku ei mene oikein mutta sillä ei ole merkitystä, tarkastusprosessi tuottaa niin raaka- kuin lopputuloksetkin. Ohjelmasta lokin saa ulos cabrillona.

Periodin vaihtuessa käytetään komentoa
Ctrl-K = Clear Dupesheet.

Lisäksi on olemassa Ctrl-C = Clear Multsheet jota tarvitaan mikäli hyvitykset saa molemmilta periodeilta (ei Kalakukossa)

Ja mikä parasta tämä mainio softa on ilmainen, ladattavissa sivulta www.tr4w.com

t OH6EI