[CCF] Kalakukkoon 2011 sopiva ohjelma

jari ojala jari.ojala at kotinet.com
Tue Mar 22 03:59:16 PDT 2011

Tämä loki softa itku alkaa oleen vakio juttu ennen jokaista kotimaan kisaa....
Kunpa olisin softan tekijä, niin tekisin N1MM:n nuo kisat, sen kehittämiseen ainakin
ennen pääsi helposti mukaan.

Mutta kun en ole!!

Käytän N1MM ja uutest ohjelmia noissa kisoissa, etenkin kun ei kukaan ole mennyt ruuvaamaan
kovin eksottisia sääntöjä kisalle.
N1MM käy hyvin kisoille joissa on 000+maakunta--> NRAU-säännöt, jos tarvitsee periodit niin TOUR komento auttaa!

UUtest toiminee myös useinmiten  http://oh8lq.dyndns.org/uutest.rar ainakin tuolla on versio jota itse käytän!

Jari 8LQ