[CCF] Lokiohjelmista

Kari Malmi kari.og5m at gmail.com
Tue Mar 22 09:55:39 PDT 2011

Mitenkäs, kun kalakukkoa ajatellaan,
niin WinTest tunnistaa mm. UBA-kontestin jossa
sanomaksi kelpaa raportti, sarjanumero ja provinssi (kahdella merkillä),
kalakukossa rpt + srajanumero + maakunta?

Voisiko tuota soveltaa?

73, Kari OG5M OH5XT
P.S. Olen muuten sitä mieltä että KAIKKI kotimaan kisat
tulisi saada samaan formaattiin... miksi roikutaan 60 - 70 -luvun
perinteissä???
Ja sitten ihmetellään, millä softalla mitäkin kontestia voi workkia :-)