[CCF] Vuosikokous ja tarpeellisuus

Arvo Helenius heleniusa at kolumbus.fi
Tue Mar 29 04:55:05 PDT 2011

29.3.2011 12:56, Ilkka Korpela kirjoitti:
> Hei
>
>     Ei ole ollut vuosikokousta tänä vuonna CCF ry:llä.
>
>     Osaisiko joku vastata miksi, miten, ja kenelle CCF on olemassa?
>     Kerhon tiedotuslehden tekijöille asia on epäselvä.
>
>     t. oh1wz

Samaa olen myös ihmetellyt, lisäksi miksi on olemassa kaksi yhdistystä,
CCF ja OHDXF?
Toiminta on suomessa niin pienimuotoista, että yksi yhdistys riittäisi,
OHCDxF  mbe... ,luulisi kontesti- ja dx ukk...henkilöiden mahtuvan
samaan klubiin?

Nykyään asiat ja miehet taistelevat eri foorumeilla,ei riitä tapahtumia
monelle hiekkalaatikolle.

Jatkuva taistelu kotimaan kilpailujen lokisoftista ja säännöistä ei
myöskään edistä uusien osanottajien kiinnostusta kilpailuja kohtaan.

3cv