[CCF] Sainio ja Skimmeri

Timo Törö Timo.Toro at ibb.fi
Tue May 17 12:00:13 PDT 2011

OH3BU tuossa jo aika nasevasti kommentoikin.

Itse lisään: Ei kuullosta kovin uskottavalta, kun
seuraa mitä dx:ä ajat bandeilla.

Voihan tässä olla kompakin. Asema on vaatimaton,
mutta QTH vain melkein parasta mannersuomesta.

73, Timo --5kw

PS. Pankaahan pojat lisää vaan skimmereitä
pystyyn. Oma projektini on ns. hautumassa. Kelien
tutkimisen/ymmärtämisen kannalta kaikki data on
hyvästä.