[CCF] Onko tangentin painaminen pakollista eli suotavaa

markku.a.oksanen at nokia.com markku.a.oksanen at nokia.com
Sat Nov 12 00:50:12 PST 2011

Itse olen joskus käyttänyt omaa kutsua täysin sotketun qso kohdalla N1MM softan kanssa ( vai oliko TR) kun en jostain syystä saanut muuten korjattua. Mutta yleensä siis sitä kutsua jolla ajan kontestia.

Olisiko huono muisti tuolla workiskelijalla, ei muista mitä kutsua on käyttänyt "dummy" kutsuna ja sitten on taas unohtunut poistaa nuo kun kontesti on ohi.

Itse olen viime aikoina lähettänyt lokit jo maanantaina karvoineen kaikkineen lokia mitenkään tutkimatta, on varmasti "tuore ja aito" ja kaikki mokat menee semmoisenaan.  Suosittelen!

Markku OH2RA