[CCF] Onko tangentin painaminen pakollista eli suotavaa

Timo Törö Timo.Toro at ibb.fi
Sat Nov 12 09:21:09 PST 2011

Tämäkin on mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Itselläni on sama periaate lokien suhteen. En
niitä korjaile jälkeenpäin. Siinä syy miksi
vastustin äänekkäästi 3510 alla pidettyjen
kusojen nollaamista jälkeenpäin. Siis muiden kuin
järjestäjän toimesta! Minusta copyright on
contestin pitäjällä sen jälkeen kun loki on
lähtenyt.

Kalakukossa vielä kehotettiin tarkastamaan
jälkeenpäin ja lähettämään "korjauksia". Mitä
nämä korjaukset ovat? Minä en niitä tarvitse
ainakaan.

Silloin järjestäjä ikäänkuin pesee kätensä.
"Koska kukaan ei huomauttanut tuota feikkiä" se
on saanut nyt synninpäästön ja menee "tuotantoon".

Kalakukko oli hienosti hoidettu tempaus, mutta
vain yksi (tai kaksi) epäilyttävä kusoa saa
kaikenlaisia spekulaatiota syntymään. Siinäpä
ongelma.

Että tällaista ajatusta herää tällä kertaa.

Timo, --5kw